Zuzana Kubátová

Takové to, když...

7. 06. 2017 7:12:56
... vám tak trochu straší ve věži a nestydíte se s tím prezentovat na pohovorech. A tak nějak všude. A furt. A platí to oboustranně.

Víte, já jsem tak trochu profesionální obrážeč pohovorů. Protože mi nic neni dobrý a, přiznejme si to, já teda zrovna dvakrát kvalitní uchazeč taky nejsem. Tak třeba nedávno jsem na dotaz: "Co se vám v poslední době nepovedlo?" odpověděla: "Místo šlehačky jsme s přítelem utloukli máslo. Sladký."

Jo.

A aby toho nebylo málo, tak mám vystudovaný HR. Už ani nevím proč. Nejspíš protože proto. No a jelikož jsem osoba v lidských zdrojích vzdělaná (pamatuju si kulový), tak mám takovou tu poloprofesní deformaci. Takže když padne otázka "Kde se vidíte za 2 bambiliony let?" případně "Proč tady dneska jsme?" a v neposlední řadě "Kdybyste si mohla vybrat zvířátko, jaká barva by to byla?", tak to se začínám seriózně, ale jakože fakt do hloubky zamejšlet nad smyslem naší existence.

Hele, já zas chápu, že personalisti pokládaj co nejjednodušší otázky, aby na ně i takoví exoti jako jsem já, kteří ze sebe bez uzardění vysypou první blbost, která je napadne, odpověděli nějak normálně. Že jako šance pro všechny. No ale když se mě někdo 6x za tejden zeptá, kde se vidím za 5 let, to si říkám, že kruciprdel, nic jinýho by v repertoáru nebylo?

Takže mně hlavou běží všechny ty odpovědi typu: "Nechci dělat nic a dostat za to zaplaceno, dík za optání" nebo "Doufám, že nebudu mít hlad" případně "Když budu upřímná, stane se něco čarovného?" a v neposlední řadě "Mám ráda kočičky."


No a vlastně celou tou věcí asi chci říct, že bych děsně ráda potkala někoho, kdo se umí ptát. A kdo by ocenil moje totálně nevyzrálé, nicméně originální odpovědi (jsem asociální egoista a nic mi není svatý. NIC!) a byl by ochoten mě platit. A byl by na mě hodnej a při obědě na mě nemluvil. Jo a oběd by mohl bejt součástí pracovní doby. Ale jinak požadavky nemám žádný.

Jsem zase na začátku a hledám práci.

A co vy? Kde se vidíte např. v roce 1322? A kdybyste si mohli vybrat zvířátko, jakou porci hranolek byste si dali?

Peace ✌️ ❤️


#TakovejTenMomentKdyJsouVšichniKolemTebeDěsněVyzrálíAvědíCoChtějATyProstěStojíšPředRegálemApřemejšlíšJestliTiKvečeřiBudeStačitVíno

#ForeverUnemployed


Autor: Zuzana Kubátová | karma: 14.47 | přečteno: 475 ×
Poslední články autora